Tekstannoncering har hidtil, været en overset mulighed for at komme i kontakt med potentielle kunder – I dag er det den form for annoncering der giver den højeste respons.

Med en tekstannonce, på 300 tegn får annoncøren mulighed for at gøre brugeren interesseret i at besøge annoncørens hjemmeside – Der kan sige meget i en tekstannonce, lige så meget som i en bannerreklame, måske endda mere og give en større effekt.

Som annoncør må målet være, at få fortalt så meget som muligt – om sit produkt/service… Vi tilbyder:

5 liniers tekst.
60 tegn pr. linie.
Link til annoncørens hjemmeside.


Erfaringer viser


At effekten er højere ved e-mail annoncering (2,9%) (opt-ins) end ved f.eks. en direct mail-kampange (3,4%), banner kampange (0,4%) eller en annonce-kampange i en avis (2,6%).

Vores system, kan fortælle os, hvor mange der har klikket sig til an-noncørens hjemmeside fra vores mere end 106.000 ugentlige ny-hedsbreve.

Læs en god artikel der belyser fordelene ved e-mail annoncering:
Få en god klik-rate – Annoncepriser og e-mail-nyhedsbrev.